Επιμόρφωση στο Instituto Cervantes

11 Mar
0 comment

Από τις 2 έως και τις 8 Μαρτίου στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος κινητικότητας KA1+ Παράθυρο στο Ευρωπαϊκό μας μέλλον, η εκπαιδευτικός του τμήματος ένταξης Βασιλική Μάλαμα ταξίδεψε στη Μαδρίτη της Ισπανίας και συγκεκριμένα στην Αλκαλά, μέρος που γεννήθηκε ο Ισπανός συγγραφέας Θερβάντες για να εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα ?ICT and Collaborative learning?, που αφορά τη χρήση νέων τεχνολογιών και την συνεργατική μάθηση. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα είχε τη δυνατότητα να συνεργαστεί με εκπαιδευτικούς από 6 διαφορετικές χώρες, να μοιραστεί ιδέες και σκέψεις και να σχεδιάσει συνεργασίες που θα τρέξουν από τη νέα σχολική χρονιά.
Πιο συγκεκριμένα κατά την παραμονή της στην Ισπανία, εκπαιδεύτηκε σε μεθόδους και θεωρητικά σχήματα της συνεργατικής μάθησης και πως αυτή λειτουργεί αποτελεσματικά για το σύγχρονο πλαίσιο διδασκαλίας . Εν συνεχεία, παρουσιάστηκαν ελεύθερες διαδικτυακές εφαρμογές, οι οποίες μπορεί να χρησιμοποιηθούν εντός της σχολικής τάξης τόσο για την αξιολόγηση των μαθητών όσο και για την οργάνωση και τη διεξαγωγή του μαθήματος. Πιο συγκεκριμένα οι εφαρμογές που παρουσιάστηκαν ήταν οι εξής:


Παράλληλα, εκπαιδεύτηκε στο πως οργανώνεται και πραγματοποιείται μια διδασκαλία με τη χρήση του διαδικτύου και πως οι μαθητές μπορούν να μάθουν να ξεχωρίζουν τις ψευδείς ειδήσεις, χρησιμοποιώντας τον ιστό κάνοντας αναφορές ως προς τους δημιουργούς. Τις δύο τελευταίες ημέρες, οργανώθηκαν σχεδιαγράμματα και πλάνα για e twinning projects, ΚΑ1 και ΚΑ2 συνεργασίες και παρουσιάστηκαν στο σύνολο των εκπαιδευόμενων στο πρόγραμμα.

Leave your thought