Το περιβάλλον μας νοιάζει

14 Apr
0 comment

Το Γ3 του Σχολείου μας με αφορμή το Πρόγραμμα ERASMUS που συμμετέχουμε με τίτλο “καλλιεργώντας ενεργούς και υπεύθυνους πολίτες στο Σχολείο” ασχολήθηκε διεξοδικά με τους 17 στόχους για βιώσιμη ανάπτυξη και κυρίως με τους άξονες 13 (Δράση για το κλίμα), 14(Ζωή στο νερό) & 15 (Ζωή στη στεριά). Έτσι, αρχικά υπογραμμίσαμε τη σημασία της ανακύκλωσης, δώσαμε τον ορισμό της και προσδιορίσαμε τις διάφορες κατηγορίες της (ανακύκλωση χαρτιού, γυαλιού, αλλουμινίου, ηλ. συσκευών, πλαστικών, μπαταριών, αυτοκινήτων κτλ). Ο διαχωρισμός των υλικών έγινε έπρακτα και μέσα στην τάξη σε κουτιά που τα ονομάσαμε ανάλογα με την χρήση τους σε Πλαστικό/Χαρτί, Γυαλί και Αλουμίνιο. ¨οταν γέμισαν τα κουτιά της τάξης οι μαθητές να μετέφεραν στους μεγάλους κάδους ανακύκλωσης του Δήμου που βρίσκονται έξω από το σχολείο μας. Επιπλέον κολήσαμε στον τοίχο της τάξης μας 3 κάδους σε διαφορετικά χρώματα και ζωγραφίσαμε επάνω τους τα αντικείμενα τα οποία αντιστοιχούν σε κάθε κάδο, ενώ αναφερθήκαμε και σε συχνά λάθη που μπορούν να γίνουν από κάποιον που θέλει να κάνει ανακύκλωση.

Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με το στήσιμο μιας έκθεσης κατασκευών από ανακυκλώσιμα υλικά. Οι μαθητές δημιούργησαν μοναδικές κατασκευές από υλικά όπως πλαστικά μπουκάλια, χαρτιά, κουτιά αλουμινίου κ.ά.

Στον πίνακα εργασιών της τάξης τοποθετήσαμε ζωγραφιές των μαθητών με συνθήματα για την προστασία του περιβάλλοντος. Με αφορμή αυτές διαβάσαμε διάφορα λογοτεχνικά κείμενα και παραμύθια όπως “ο κ.Μπέν η Μου και τα Σκουπίδια” της Σοφ. Ζαραμπούκα.

Τέλος, κατασκευάσαμε το Ηλιακό Λεωφορείο που το λένε Ηλιοτρόπιο και πήραμε μια φανταστική συνάντευξη από έναν κάδο ανακύκλωσης.

Leave your thought